چطور لباس بپوشیم تا شیک و خوش تیپ باشیم؟
نوشته شده توسط : لیلا

چطور لباس بپوشیم تا شیک و خوش تیپ باشیم؟

برای بعضی از افراد هیچ چیز سختی نیست چون جلوی کم لباس لباسشان بایستند و به این فکر می کنم که چه بپوشند و چه رنگی را با چه رنگی ست کنی. این افراد مدام از خود استفاده می کنند شلوار سبز با مانتو قهوه هماهنگی دارد؟ کفش بنفش را با کدام شلوار ممکن پوشید؟ و ...

برای بعضی از افراد هیچ چیز سختی نیست چون جلوی کم لباس لباسشان بایستند و به این فکر می کنم که چه بپوشند و چه رنگی را با چه رنگی ست کنی. این افراد مدام از خود استفاده می کنند شلوار سبز با مانتو قهوه هماهنگی دارد؟ کفش بنفش را با کدام شلوار ممکن پوشید؟ و
چی بپوشیم تا خوش تیپ باشیم؟
چطور لباس بپوشیم تا خوش تیپ باشیم؟

اگر شما هم روزانه با این نوع سوالات و مجلات معتبردوربین لامپی دیددرشب و برای پوشیدن لباس لازم است چند دست را از سایر مواد را امتحان کنید ، معلوم است که با رنگ آمیزی آشنایی ندارید. با اصول کار را پیدا کنید از فردا صبح در چشم بر هم زدنی یک ست لباس هماهنگ بپوشید.

همه باید برای ست کردن رنگ لباستان بدانید

1 - رنگهای اولیه و ثانویه که در چرخه رنگ در کنار هم قرار گرفته اند ، دوربین لامپی در ترکیب با سایر هموانی دارند به عنوان مثال آبی با بنفش و سبز هماهنگی دارد و زرد با قرمز و نارنجی. این رنگ های خاص با هم ترکیب می شوند اما از نظر بصری ، نور کاملاً به بهدت کاهش می یابد. ست کردن این رنگ های خوب است ولی چند چشم چشم نیست.

2 - به رنگ استفاده از آن و ثانویه که در چرخه رنگ در برابر قرار گرفته ، رنگ های مکمل گفته می شود به عنوان مثال بنفش از ترکیب قرمز و آبی وجود دارد و با رنگ اصلی زرد در تضاد است. رنگ سبز از ترکیب زرد و آبی به وجود آمده و با رنگ قرمز کنتراست دارد. این رنگها «کنتراست مکمل» نامیده می شود چون هم دیگر را کامل می کند و وقتی در کنار هم قرار می گیرد ،لامپ دوربین دار جلوه می کند که باعث می شود رنگ شود و تأثیر آن بیشتر از زمانی است که استفاده از آن را استفاده کنید. ترکیب این رنگها در یک ست لباس ، زیبایی قابل توجه خلوص است.

3 - اگر لباسی دارید که از ترکیب چند رنگ طراحی شده و دوخته شده است ، اصل بر این است که با یکی دیگر از رنگهای هماهنگ شده انجام می شود. آن هم رنگی که بیشتر از همه در لباس به کار رفته است.

4 - پارچه ای که طرح های مختلفی دارد ، برای ست کردن و پوشیده شدن در کنار هم توصیه نمی شود. از نظر زیباشناسی ترکیب یک بلوز راه با روشنی دامن خالخالی جالب به نظر نمی رسد ، دیگر طراحان از این ترکیب استفاده می شود ولی سایر اصول حرفه ای برای استفاده از آن که نتیجه کار را دلنشین کرد. شما که نگاه حرفه ای در زمینه لباس ندارید ، بهتر است از این ترکیب پرهیز کنید یا ستون کامل طراحان را به کار ببرید.

در اولین قدم باید با چرخه رنگ آشنا شوید ؛ چون این دایره موافق هماهنگی و رنگهای همخوانی است که ساخته شده است و نشان می دهد که چگونه رنگ در کنار هم باعث افزایش و کاهش قدرت می شود ، چون باعث ایجاد آن می شود. در نگاه اول کشف این چرخه کمی پیچیده به نظر پیشنهاد شده اما واقعا کار سختی نیست. شروع رنگهای را بشناسید:
الف - رنگهای اولیه:

زرد ، قرمز و آبی

ب - رنگهای ثانویه (ترکیبی):

قرمز + آبی = بنفش
قرمز + زرد = نارنجی
زرد + آبی = سبز

پ - دنیای بیانتها

رنگهای درجه سوم از ترکیب رنگهای اولیه با رنگهای ثانویه به وجود می آیند که با رنگهای لازم توصیف و هماهنگی خوبی دارند. در این بخش عامل استفاده از رنگ استفاده از دو رنگ است و در صورت استفاده از ترکیب نتایج متفاوت در دست آوردن به عنوان مثال با سه نوع مختلف از دو رنگ ثابت وجود دارد سه رنگ مختلف به دست آورد:

سبز + آبی = آبی فیروزه کنترل
سبز + آبی = آبی سبز (آبی آکواریومی)
سبز + آبی = لاجوردی
زرد + نارنجی = کهربایی
زرد + سبز = زمردی
زرد + سبز = لیمویی
آبی + بنفش = نیلی
آبی + بنفش = ارغوانی
آبی + بنفش = یاسی
قرمز + بنفش = زرشکی

سفید و سیاه ؛ رنگی برای تمام دریافت

سفید و سیاه را استفاده کنید در کنار هر رنگی استفاده کنید. دوربین مداربسته لامپی از نظر متخصصان و طراحان ، سفید و مشکی رنگی شده است. محصول سفید وجود ندارد ترکیب رنگی با بیشترین درخشندگی است. در نقطه مقابل ، سیاه و سفید از ترکیب تمام رنگها با بیشترین حد تیرگی به وجود آمده است. این دو رنگ تنها رنگی است که با تمام رنگهای هماهنگ شده دارند. درواقع استثناهایی هستند که قواعد ترکیب رنگ را به چالش می کشند. سفید در کنار هر رنگی قرار گرفتن ، این توانایی را دارد که رنگ را بارزترتر کند و جلوه کند به آن بدهد ؛ در مقابل مشکی تندی و تیزی رنگها را گرفته است.

قرمز ؛ جذاب اما خطرناک

قرمز امکان جور شدن با سفید ، مشکی ، قرمز ، بنفش ، نارنجی و سبز را دارد. وقتی استفاده از ست ست لباسی با رنگ قرمز بسازید ، بهترین کار این است که از ترکیبات مختلف قرمز استفاده می کنید یعنی رنگی مثل بنفش که قرمز در آن استفاده می شود ولی حواستان باشد که سراغ تیره باشد و روشن باشد برای ست کردن و ترکیب نروید. حواستان باشد قرمز را با آبی و زرد ست نکنید ؛ این رنگها فقط وقتی با هم هماهنگ می شوند که آبی به سمت بنفش و زرد به سمت نارنجی تغییر یافته باشد.

آبی ؛ در ساحل آرامش

رنگ آبی با سفید ، مشکی ، آبی ، سبز ، بنفش و نارنجی هماهنگ شود. رنگ مکمل آبی ، نارنجی است و قرار گرفتن این دو رنگ در کنار هم نارنجی را تشدید می کند. دقت کنید آبی را با زرد و قرمز ست نکنید ، فقط در صورتی که بخواهید ست کنید که قرمز به بنفش و زردتان به سبز نزدیک باشد.

زرد ؛ هشدارهای جدی در راه است

زرد با رنگهای سفید ، مشکی ، زرد ، سبز ، نارنجی و بنفش هماهنگی دارد اما در رنگ رنگی سخت برای ست کردن است چون تند و آتشین است. به شما توصیه می کنید برای ست کردن سایه های ملایمتر در این رنگ استفاده کنید و به هیچ یک از سراغ زرد نئون یا شبرنگ نروید چون به دلیل سختی نیست. رنگهای مشابه زرد ، نارنجی و سبز وجود دارند.
رنگ کامل زرد ، بنفش است اما کنار هم قرار دادن این دو رنگ ،





:: برچسب‌ها: دوربین لامپی , لامپ دوربین دار , قیمت دوربین لامپی , دوربین مداربسته لامپی , دوربین کوچک ,
:: بازدید از این مطلب : 539
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: